Kies je pakket
Pechhulp
€6,58 p.m. Meestgekozen
- Voorrijden
- Pechhulp aan boord
- Starthulp bij accuproblemen
- In heel Nederland behalve thuishaven
Hulpverlening standaard
Vanaf €12,25 p.m. Meestgekozen
- Voorvaren
- Sleephulp
- Telefonische assistentie bij technische vragen
- Telefonisch nautisch advies
+Module pechhulp +10% korting I.c.m. dit pakket slechts €5,92 p.m. extra
- In heel Nederland incl. thuishaven
Hulpverlening standaard: Op de kleine binnenwateren afslepen naar een veilige haven bij technische problemen. Tevens telefonische assistentie bij twijfel. Bij module pechhulp: pechhulp in heel Nederland, behalve op de Waddeneilanden.
Kies voor betalen per jaar en ontvang 10% korting.
Hulpverlening compleet
Vanaf €16,33 p.m.Nu met gratis EHBO koffer!
- Voorvaren
- Sleephulp
- Telefonische assistentie bij technische vragen
- Telefonisch nautisch advies
- Vlot trekken na vastlopen
- Levering reserveonderdelen
- Brandstoflevering
- Slepen van haven naar haven
- Verwijderen van objecten uit schroef
- Nu met gratis EHBO koffer!
+Module pechhulp +15% korting I.c.m. dit pakket voor slechts €5,59 p.m. extra
- In heel Nederland incl. thuishaven
Hulpverlening compleet: Op alle wateren uitgebreid pakket hulpverlening. Bijvoorbeeld vlot trekken, afslepen, levering van brandstof en onderdelen en verwijderen van spullen uit de schroef. Bij module pechhulp: pechhulp in heel Nederland, behalve op de Waddeneilanden.
Kies voor betalen per jaar en ontvang 10% korting.
Dekking op het binnenwater én de grote meren
Gratis pechhulp en afslepen
Zelfs op open water is hulp kosteloos
Hulpverlening voor een vaste prijs per maand
Geen gedoe, altijd transparante prijzen
Assistentie op open water én aan de wal
Assistentie voor leden
Ben je reeds lid en krijg je te maken met problemen? Vervelend! Maar geen paniek, wij gaan je helpen. Bent je nog geen lid? Kijk dan hier verder.
Bel onze alarmcentrale via 085 3038253.
Tijden van assistentie
Binnen het vaarseizoen (1 april tot 1 oktober) kun je 7 dagen per week rekenen op hulp tussen 08.00 en 20.00. Buiten het vaarseizoen kun je doordeweeks rekenen op hulp tussen 09.00 en 18.00. Kom je buiten deze tijden op het water in problemen? Neem dan contact met ons op. Als de situatie spoedeisend is kunnen we je mogelijk alsnog helpen. De kosten die hiermee gemoeid zijn vallen dan niet onder het abonnement, maar je zult hier wel zoveel mogelijk vooraf over geïnformeerd worden.
Plaats van assistentie
Kijk voordat je contact met ons opneemt of je beschikt over het juiste abonnement met het dekkingsgebied waar je ligt. Het pechhulp pakket biedt hulp terwijl je onderweg bent. Als je in je thuishaven ligt kunnen we je helaas niet helpen bij dit pakket. Deze hulp krijg je wel als je de module pechhulp hebt gekozen bij een hulpverleningspakket.
Als je op open water ligt is je positie belangrijk. Heb je een GPS locatie? Hou deze dan bij de hand. Als je deze niet hebt kan onze alarmcentrale ook bijvoorbeeld via Whatsapp een locatie verzoek sturen. Zonder een duidelijke locatie duurt het langer voordat we je kunnen helpen.
Wachttijd
We doen er alles aan om je snel van dienst te zijn. Afhankelijk van je locatie kan het voorkomen dat het enige tijd duurt voordat een monteur of boot bij je is. Bovendien is het in het hoogseizoen bij mooi weer erg druk. Hierdoor kan de wachttijd soms helaas ook op lopen. We vragen hiervoor je begrip.
Spoedeisende hulp
De steunpunten die wij op groot water inzetten zijn ook bedoeld voor spoedeisende hulp. Als jouw melding samenvalt met een noodoproep, dan gaat deze oproep uiteraard voor. Het kan ook zo zijn dat een sleep tijdelijk onderbroken wordt om mensen in nood eerst bij te staan. We komen uiteraard daarna direct bij je terug, maar hopen dat je begrijpt dat dergelijke hulp voorrang heeft.
Afmelden
Het komt regelmatig voor dat watersporters na het aanvragen van assistentie toch nog zelf een oplossing vinden voor de problemen. Een passerende watersporter kan assistentie aanbieden, of je schip kan toch nog los komen. Meldt dat dat zo snel mogelijk via hetzelfde telefoonnummer (085 3038253), dan kunnen wij onze mensen inseinen en door laten gaan naar de volgende melding.